Newsletter
Weryfikacja obietnic w e-commerce… czyli jak zrobić wysyłkę w 24 godziny

Weryfikacja obietnic w e-commerce… czyli jak zrobić wysyłkę w 24 godziny

Ile potrzeba informacji, żeby podjąć decyzję o tym, czy już można zlecić wysyłkę towaru do zamawiającego ? W ilu programach musimy poszukać potrzebnych danych ? Ilu osób musimy się zapytać, aby mieć komplet informacji ? Ile pytań musimy zadać w sprawie realizacji zamówienia ? Ile czasu trwa cały proces analizy informacji o złożonych zamówieniach, aby w końcu nadać przesyłkę do klienta?

Odpowiedzi na te pytania, zabierają mniej lub więcej czasu, w zależności poziomu zorganizowania pracy w e-sklepie. Ułatwiamy proces weryfikowania informacji o złożonych zamówieniach. Dzięki temu wpływamy na skrócenie czasu realizacji wysyłki. W jaki sposób ? Umożliwiliśmy w systemie ERP Streamsoft Verto analizę jak największej liczby informacji o stanie złożonego zamówienia … z poziomu jednego okna w programie. To jedno okno ogrywa kluczową rolę w procesie skracania czasu związanego z pozyskiwaniem danych o tym co się dzieje z zamówieniem i w jakiej jest fazie realizacji. Nie trzeba szukać danych po całym systemie, ponieważ jeden widok mówi nam bardzo wiele.

E-commerce w systemie Streamsoft Verto

Użytkownik systemu Streamsoft Verto ma w jednym miejscu dostęp do informacji o zamówieniach, o tym z jakich kanałów spłynęły, są określone sposoby dostawy, statusy rezerwacji towaru, statusy realizacji zamówienia, informacje o kontrahencie, wartości zamówienia, itp.

W systemie ERP Streamsoft Verto wiele czynności wykonuje się automatycznie, np. sprawdzanie stanów do realizacji zamówień i dokonanie rezerwacji, przyjęcie dostawy odpowiednim dokumentem i od razu zarezerwowanie stanów pod kolejne zamówienia. Ponadto, system Verto kontroluje w pełni płatności za zamówiony towar i pokazuje statusy – co również wpływa na czas wysyłki. Po zweryfikowaniu i spakowaniu paczki, system automatycznie generuje list przewozowy. Nie trzeba się wylogowywać z systemu Verto i przechodzić do innego programu, aby wydrukować etykietę, bo system Verto – drukuje również etykiety.

Z poziomu jednego systemu informatycznego, można sprawdzić wiele różnych informacji na temat zamówienia złożonego przez klienta. Dzięki temu znacząco oszczędzamy czas. Omówienie tego było przedmiotem webinariów jakie organizujemy dla firm z branży e-commerce.

Jola Uździcka